«GoEXPORT: вихід на нові ринки»

ПОЧАТОК: 5 грудня 2019
ТРИВАЛІСТЬ: 1 місяць
ВАРТІСТЬ:
  • Повна вартість - 12 400 грн (без ПДВ)
  • Рання реєстрація (до 15.11.2019) - 9 900 грн (без ПДВ).  Інші 50% від вартості Програми покриваються ЄС в рамках ініціативи EU4Business.
????унікальна програма, розроблена на основі багаторічного успішного та консолідованого досвіду бізнесу та експертів-практиків, що реалізується на базі навчальної інфраструктури однієї із топових бізнес-шкіл України;
????   6 днів практичного контенту;
????7+ професійних та досвідчених викладачів-практиків, робота з реальними кейсами експортерів через зустрічі з успішними експортерами та профільними експертами;
???? Системний підхід до навчання, нетворкінг та обмін досвідом у середовищі успішних підприємців-експортерів з різних галузей;
???? Індивідуальний підхід до компаній та секторів, які представляють учасники та багато іншого!
???? В рамках програми ви сформуєте власну стратегію виходу на зовнішній ринок та презентуєте її для експертного обговорення. А якщо вам пощастить увійти до компаній-авторів найкращих стратегій, то ментори та консультанти нададуть вам підтримку у її втіленні!
ДИВИТИСЬ ВІДЕО, ЯК ЦЕ ВІДБУВАЛОСЯ МИНУЛОГО РАЗУ
ДЛЯ КОГО:
Програма розроблена для підприємців, власників та керівників компаній, менеджерів експортного напрямку.
Вона потрібна тим, хто:
  • створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні;
  • кому необхідна поміч у виході на нові ринки та допомога у просуванні свого бренду закордоном;
  • бажає отримати практичні та системні знання ключових етапів експортної діяльністі, пошуку партнерів, ведення переговорів, участі в міжнародних виставках та торгових (b2b) місіях;
  • хоче створити міжнародний бренд та зрозуміти, які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.
ЦІННІСТЬ ПРОГРАМИ:
Програма допоможе вам успішно презентувати свій бізнес на новому міжнародному ринку, зокрема дозволить:
  • отримати комплексне практичне розуміння, що потрібно зробити компанії, аби експортувати або вийти на нові ринки;
  • вивчити усі ключові складові експортної діяльності;
  • проаналізувати власний продукт, компанію, ринок, на який вона хоче вийти;
  • зрозуміти, що потрібно зробити для виходу на новий ринок, а також оцінити ризики та можливості експорту на цей ринок;
  • проаналізувати реальні кейси українських експортерів: для виявлення лайфхаків та аналізу помилок;
  • вивчити практичний досвід успішних продажів і переговорів з іноземними партнерами, а також підготовки до виставок та торгових місій;
  • сформувати нетворк успішних підприємців-експортерів, потенійних партнерів з різних галузей;
  • спільно з викладачами попрацювати над практичними кейсами виходу бізнесу на міжнародний ринок;
  • застосувати нові інструменти на бізнес-моделі для планування стратегії виходу на новий ринок власної компанії під час роботи над проектом та отримати зворотній зв’язок експертів.
Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а трійка компаній-авторів найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку  у реалізації даного проекту.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА:
       Модуль 1. Київ, 5-7 грудня
       День 1. Стратегія виходу. Продаж 
  • Експортна спроможність: чи готова компанія до експорту
  • Етапи виходу на нові ринки
  • Інструменти, стратегія виходу компанії та пошук партнерів: системний підхід
  • Як втілити з експорту історію успіху, аналіз помилок
  • Аналіз власної стратегії продажів
  • Вибір майданчиків для продажів в умовах обмежених ресурсів та масштабів
  • Як проаналізувати та підвищити привабливість вашої пропозиції на ринку
    День 2. Маркетингова стратегія
  • Аналіз ринків та вибір країн для виходу
  • Аналітика продукту та його переваг: як правильно обрати/адаптувати товар для експорту або запропонувати ринку новий продукт
  • Аналіз клієнта (b2b, b2c) та його потреб
  • Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку
  • Аналіз зовнішньоторговельної статистики на основі відкритих джерел інформації
    День 3. Фінансове планування в експорті 
  • Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники.
  • Фінансове планування як елемент бізнес-моделі для експорту
  • Фінансовий інтелект: елементи P&L, profit та cash
  • Принципи побудови фінансової моделі для ефективного експорту
          Модуль 2. Львів, 18-20 грудня  *tbc.
          День 1. Переговори. Виставки та торгові місії.
  • Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду
  • Кроскультурна дипломатія
  • Міжкультурні поведінкові моделі: що варто знати та врахувати
  • Мова переговорів: алгоритм успішного переговорного процесу
  • Правила ведення ділового листування: як уникнути типових помилок
  • Виставки та торгові (b2b) місії в контексті комунікації
  • Підготовка до виставок та місій: що треба знати?

    День 2. Логістика експортних операцій
  • Основні транспортні та товаросупровідні документи
  • Митне оформлення експорту товарів з України: основні етапи, ризики та помилки
  • Документи для митного оформлення
  • Правила походження товарів. Як підтвердити «українське» походження товару?
  • ІНКОТЕРМС 2020
    День 3. Додаткові можливості та захист проектів
  • Фінансові можливості та програми підтримки для українських МСП
  • Захист проектів стратегії виходу власної компанії на зовнішній ринок
Кожен навчальний блок буде супроводжуватися практичними завданнями, кейсами та іншими інтерактивами, які допоможуть закріпити нові знання та ввести їх у робочі процеси Вашої компанії.
Окрім цього, в програму входять надихаючі сніданки з лідерами думок та підприємцями, які успішно ведуть свою діяльність і за межами України.
КЛЮЧОВІ ВИКЛАДАЧІ
(список викладачів буде розширюватись)
 
 
Михайло Винницький
Михайло викладає управління продажем та міжкультурні комунікації у Львівській бізнес-школі Українського католицького університету.
Водночас він також працює в Києво-Могилянській академії і є радником Міністра освіти і науки України. Як професор бізнес-школи та консультант з менеджменту, керував стратегіями міжнародної експансії численних українських підприємців – зокрема, у сфері ІТ.
Михайло Винницький народився в Канаді, постійно проживає в Україні з 2003 р. Він переїхав до Києва відразу після здобуття ступеню PhD в Кембриджському університеті (Великобританія). До цього впродовж 7 років (1992-1999) працював на посаді віце-президента з продажу та маркетингу в Lava Computer MFG Inc. у Торонто (Канада), де керував виходом цього виробника периферійних пристроїв для ПК на нові ринки в Європі, Південній Америці та Азії.
З моменту переїзду в Україну Михайло консультував численні компанії щодо управління продажем та міжнародних маркетингових питань, включаючи допомогу керівникам з вивчення міжкультурних відмінностей.
 
 
Ірина Онікієнко
Експерт із зарубіжних ринків у Проекті «Консолідація експортного потенціалу МСП та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.
Організатор і керівник понад 20 торгових місій, в яких протягом 2016-2019 рр. взяли участь 300+ українських компаній та були проведені тисячі B2B-зустрічей (країни ЄС, Канада, Індія, Малайзія і Індонезія, Кенія і Танзанія та ін.).
Має 13-річний досвід роботи у сфері маркетингу. Протягом 2006-2015 рр. працювала з міжнародними клієнтами рекламної агенції Pulse та спонсорами UEFA.
Фокус Ірини – практичні уроки та помилки у веденні переговорів із закордонними байєрами, підготовка до зустрічі з іноземними партнерами, помилки в практиці, реальні кейси і поради для проведення результативних переговорів.
 
 
Ігор Блистів
Маркетинг-директор компанії «Кормотех». Викладач курсу «Маркетинг» на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship. Член академічної ради та викладач програми MSc in Marketing Management. Академічний лідер та викладач програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу». Випускник KEMBA LvBS. 
Має досвід роботи в маркетингу понад 14 років. Сфери компетенції: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському та експортних ринках. Досягнення за 11 років роботи в компанії: «Кормотех»  – лідер на ринку кормів для тварин в Україні (2015-2017рр.). Продукція представлена в 19 країнах; ТМ «Мяу» – №1 в категорії, найбільш об’ємний бренд на ринку; ТМ “Клуб 4 лапи” входить в трійку найбільших брендів харчування для тварин в Україні; Створення ТМ Optimeal та вивід на ринки ЄС; сформована довіра до «Кормотех», як виробника європейського рівня.
 
 
Юрій Заярний
У Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) Юрій викладає курс «Financial Decision Making» на програмі MSc in Technology Management.
Юрій має майже 20-річний практичний досвід з фінансів в успішних глобальних компаніях (Procter & Gamble, TUI Travel тощо). Останні 5 років – фінансовий директор компанії «Бель Шостка Україна», яка є частиною французької компанії Bel Group. Корпоративний тренер за спеціалізацією «Фінанси для не-фінансистів».
 
 
Ольга Гвоздьова
Очолює відділ аналітики Державної установи «Офіс з просування експорту», в якому допомагає експортерам у визначенні перспективних країн для експорту їх товарів, дослідженні ринків та визначення вимог та бар’єрів до товарів. У 2018 році на базі Офісу з просування експорту очолювала проект по створенню Хелпдеску для експортерів до ЄС. Наразі відділ працює над автоматизацією моделей для визначення перспективних ринків та товарів, створенням нових онлайн-інструментів для допомоги бізнесу у вивченні закордонних ринків.
До приєднання до Офісу працювала в бізнес-асоціації та громадському секторі. Вивчала міжнародну економіку в українських ВНЗ та економіку і бізнес ЄС в Коледжі Європи в Бельгії.
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
Рання реєстрація на найвигідніших умовах – лише до 15 листопада*.
Ви оплачуєте лише 50% від вартості Програми, решту (50%) покриває ЄС в рамках ініціативи EU4Business!

© 2024

Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської облдержадміністрації
10014 м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 Тел. (0412) 47-38-83 , Тел./Факс (0412) 47-45-78

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше


Розробка веб-сайту