Споживчий ринок
Основні напрямки діяльності:
- реалізація державної політики, спрямованої на розвиток роздрібної та оптової торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг;
- сприяння відновленню та розширенню мережі підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування населення;
- здійснення аналізу роботи ринків з продажу продовольчих і непродовольчих товарів;
- надання пропозицій щодо розширення стаціонарної мережі підприємств побуту, в тому числі в сільській місцевості, впровадження нових видів побутових послуг та виїзної форми обслуговування населення;
- сприяння розширенню стаціонарної мережі підрозділів районних споживчих товариств, що надаватимуть послуги на вільних торговельних площах;
- надання методичної і практичної допомоги місцевим органам влади та підприємствам торгівлі усіх форм власності.