Усі питання щодо послуг Порталу Дія, зокрема послуг з відстрочок, роботи електронних сервісів та інших послуг Порталу, опрацьовуються службою підтримки Дії.
За наведеними офіційними каналами можуть звертатися як заявники, так і адміністратори ЦНАП у разі виникнення питань чи потреби в консультації:
Facebook Messenger:
Telegram (бот підтримки):
Viber (бот підтримки):
viber://pa?chatURI=diia_help_bot
Ці канали забезпечують оперативну та коректну підтримку з усіх питань роботи Порталу Дія.
У разі виникнення складнощів
Якщо відповідь від служби підтримки не надійшла, надійшла із затримкою або служба не вирішила питання, просимо надіслати інформацію (або скріншот звернення) для подальшого опрацювання за телефоном: +380973393369
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |