Підтримка заявників з питань роботи Порталу Дія

Усі питання щодо послуг Порталу Дія, зокрема послуг з відстрочок, роботи електронних сервісів та інших послуг Порталу, опрацьовуються службою підтримки Дії.

За наведеними офіційними каналами можуть звертатися як заявники, так і адміністратори ЦНАП у разі виникнення питань чи потреби в консультації:

Facebook Messenger:

https://m.me/diia.gov.ua

Telegram (бот підтримки):

https://t.me/Diia_help_bot

Viber (бот підтримки):

viber://pa?chatURI=diia_help_bot

Ці канали забезпечують оперативну та коректну підтримку з усіх питань роботи Порталу Дія.

У разі виникнення складнощів

Якщо відповідь від служби підтримки не надійшла, надійшла із затримкою або служба не вирішила питання, просимо надіслати інформацію (або скріншот звернення) для подальшого опрацювання  за телефоном: +380973393369


Розробка веб-сайту