У складних обставинах повномасштабного вторгнення та безлічі викликів, які воно принесло, для України життєво важливо, аби бюджет країни працював для розвитку бізнесу та бізнес брав участь у забезпеченні потреб держави. Тут дороговказом може стати народне прислів’я: «свій до свого по своє».
Українське має стати товаром першого вибору — кожен українець має змінити свої споживчі звички і звертати увагу, де вироблений продукт, надаючи перевагу українському. Знайти українське, навіть, якщо треба буде проїхати більше, в інший магазин, чи довше шукати учасників тендеру.
Ти – частина економіки — кожна навіть маленька покупка українського – це твій вклад в наявність робочих місць, пенсію, зарплату військовим, дороги, медичне обслуговування тощо, щоб споживач/закупівельник пишався тим, що знайшов і купив саме українське.