НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА:
Модуль I. Київ (12-14 березня)
День 1. Стратегія виходу. Продаж
– Експортна спроможність: чи готова компанія до експорту – Етапи виходу на нові ринки – Інструменти, стратегія виходу компанії та пошук партнерів: системний підхід – Як втілити з експорту історію успіху, аналіз помилок – Аналіз власної стратегії продажів – Вибір майданчиків для продажів в умовах обмежених ресурсів та масштабів – Як проаналізувати та підвищити привабливість вашої пропозиції на ринку
День 2. Маркетингова стратегія
– Аналіз ринків та вибір країн для виходу – Аналітика продукту та його переваг: як правильно обрати/адаптувати товар для експорту або запропонувати ринку новий продукт – Аналіз клієнта (b2b, b2c) та його потреб – Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку – Аналіз зовнішньоторговельної статистики на основі відкритих джерел інформації
День 3. Фінансове планування в експорті
– Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники – Фінансове планування як елемент бізнес-моделі для експорту – Фінансовий інтелект: елементи P&L, profit та cash – Принципи побудови концептуальної фінансової моделі для ефективного експорту – Методи прогнозування продажу та ціноутворення – Бюджет виходу на експорт та інших адміністративних витрат
Модуль ІІ. Львів (26-28 березня)
День 4. Логістика експортних операцій
– Можливості і варіанти перевезень та транспорту. Експедитор і перевізник: у чому відмінність? Вибір “правильного” партнера для транспортування вантажів – Організація вигідної взаємодії з постачальниками. Методи поліпшення взаємодії. Критерії вибору постачальників – Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт. Дозвільні документи. Нетарифні заходи та види контролю – Митні формальності для експортних вантажів. Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт – Правила Інкотермс®2020: коротко про головне. Найпоширеніші помилки і проблеми при неправильному трактуванні і застосуванні правил Інкотермс® – Умови зовнішньоекономічних контрактів і порядок їх реалізації з метою максимального захисту бізнесу компаній-експортерів
День 5. Переговори. Виставки на торгові місії – Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду – Кроскультурна дипломатія – Міжкультурні поведінкові моделі: що варто знати та врахувати – Мова переговорів: алгоритм успішного переговорного процесу – Правила ведення ділового листування: як уникнути типових помилок – Виставки та торгові (b2b) місії в контексті комунікації – Підготовка до виставок та місій: що треба знати?
День 6. Додаткові можливості для експортерів. Захист проектів
– Фінансові можливості та програми підтримки для українських МСП: EBRD, USAID – Захист проектів стратегії виходу власної компанії на зовнішній ринок
|