«GoEXPORT: вихід на нові ринки» [ ONLINE ]

Все про основні кроки для виходу вашої компанії  на міжнародний ринок
ПОЧАТОК: 17 листопада 2020р
ТРИВАЛІСТЬ: 4 модулі
ФОРМАТ: online
ВАРТІСТЬ: 12 400 грн*
*100% стипендія за відбором (безкоштовно) 
ДЛЯ КОГО:
Програма розроблена для підприємців, власників та керівників компаній, менеджерів експортного напрямку (не більше двох учасників від однієї компанії).
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
 
 
ПРОГРАМА ДОПОМОЖЕ ВАМ:
  • дізнатися як приймати рішення у мовах пандемії і розбалансованого ринку, як перефокусувати експорт під час рецесії та визначити антикризовий експортний план;
  • сформувати експортну та маркетингову стратегію вашої компанії;
  • отримати комплексне розуміння ключових складових експортної діяльності, фінансової бізнес-моделі та логістики;
  • проаналізувати власний продукт, компанію, цільовий ринок;
  • оцінити ризики, можливості та перспективи обраного ринку;
  • проаналізувати типові помилки та отримати корисні практичні поради з експорту на прикладі реальних кейсів українських експортерів;
  • дізнатися секрети успішних переговорів, а також підготовки до виставок та торгових місій.
Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).
 
Програма складається з чотирьох модулів.
Тривалість кожного модуля – 2-3 дні по 4 години.
Кожен модуль буде містити теоретичну складову та роботу над кейсами або практичні вправи різного формату.
Модуль 1. Стратегія виходу на експорт в умовах розбалансованого ринку (17-18 листопада)
  • Helicopter-view світової ситуації внаслідок пандемії  та життєстійкість експорту.
  • Оцінка експортного потенціалу: чи готова компанія до виходу на нові ринки
  • Бізнес-модель для експорту. Помилки, які криза не пробачає
  • Розробка експортного плану та стратегії: етапи та інструменти
  • Системний підхід до Product development
  • Маркетингова стратегія: як виграти за теперішніх обставин?
  • Необхідні умови для виходу на експортні ринки
  • Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку
  • 11 запитань перед виходом на експортні ринки
  • Аналіз ринку та вибір країн для виходу: ключові кроки
Модуль 2. Цифровий маркетинг в експортній стратегії (24-25 листопада)
  • Аналітика перспективних ринків та зовнішньоеконономічної статистики на основі відкритих джерел інформації
  • Суть та переваги digital-маркетингу
  • Шлях клієнта в цифрову еру: моделі ZMOT та CDJ
  • Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу
  • Модель досягнення клієнта в digital: SEE, THINK, DO, CARE by Google
  • Базові аналітичні інструменти: Google Analytics, Serpstat, Ahrefs, Similarweb
  • KPIs Digital-маркетингу: основні показники ефективності
  • Digital-стратегія для В2В і В2С: на що звернути увагу?
  • Організація цифрового маркетингу для малого бізнесу
  • Правильний партнер в Digital: пошук, взаємодіяти, контроль
Модуль 3. Фінансове планування. Логістика (1-3 грудня)
  • Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники
  • Фінансовий інтелект: елементи P&L, прибуток та кеш-флоу
  • Короткострокове планування та управління фінансовими ризиками в умовах кризи
  • Принципи побудови концептуальної фінансової моделі
  • Методи прогнозування продажу та ціноутворення для експорту
  • Бюджет виходу на експорт та сукупних витрат
  • Оцінка інвестиційних проектів та окупність експорту
  • Побудова довгострокової моделі під новий проект по виходу на експорт
  • Можливості і варіанти перевезень та транспорту. Експедитор і перевізник. Вибір “правильного” партнера для транспортування вантажів
  • Організація вигідної взаємодії з постачальниками. Критерії вибору постачальників
  • Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт. Нетарифні заходи та види контролю
  • Митні формальності для експортних вантажів. Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт
  • Правила Інкотермс®2020: коротко про головне. Найпоширеніші помилки і проблеми при неправильному трактуванні і застосуванні правил Інкотермс®
  • Умови зовнішньоекономічних контрактів та захист бізнесу компаній-експортерів
  • Форс-мажорні обставини в ЗЕД. Впроваджені обмеження на рух товарів в ЄС
Модуль 4. Переговори. Виставки на торгові місії (8-9 грудня)
  • План дій для виходу на новий ринок в умовах пандемії
  • Міжкультурні поведінкові моделі: що знати та врахувати. Методики подолання бар’єрів
  • Пошук партнерів
  • Підготовка до виставки та торгової місії: старт міжкультурної комунікації
  • Конкурентні переваги бренду: як сформувати унікальну пропозицію для байєра
  • Бізнес-переговори: алгоритм успішного переговорного процесу від підготовки до follow-up
  • Бізнес-культура та побудова лояльних зв’язків з партнерами
 
 
Мартінс Тікнусс
Мартінс має понад 15-річний досвід у міжнародному бізнесіє та є керуючим партнером провідної експортно-консалтингової компанії Gateway&Partners, яка допомагає іноземному бізнесу, експортерам, кластерам, асоціаціям, державним установам розвивати бізнес на нових ринках. Компанія допомогла понад 1000 компаніям розвинути бізнес у всьому світі. 
 
 
Вiта Мiрошниченко
Практичний експерт, бізнес-тренер. Керівник і засновник компанії, що працює в галузі консалтингових послуг для бізнесу, Capital Group. У сфері зовнішньоекономічної діяльності з 2004 року. Автор публікацій на митну та ЗЕД тематику. Експерт дорадчої ради при ДФС. Спікер ТПП України, тренер в Київській школі логістики за курсом Управління ланцюгом поставок. Член Американської торгової палати, ТПП Канади, Асоціації професійних митних посередників.
 
 
Ігор Блистів
Маркетинг-директор компанії «Кормотех». Викладач курсу «Маркетинг» на програмі MSc in Innovations and Entrepreneurship. Член академічної ради та викладач програми MSc in Marketing Management. Академічний лідер та викладач програми управлінського розвитку «Маркетинг для бізнесу». Випускник KEMBA LvBS. 
 
 
Юрій Заярний
У Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) Юрій викладає курс «Financial Decision Making» на програмі MSc in Technology Management. 
 
 
Ольга Гвоздьова
Очолює відділ аналітики Державної установи «Офіс з просування експорту», в якому допомагає експортерам у визначенні перспективних країн для експорту їх товарів, дослідженні ринків та визначення вимог та бар’єрів до товарів. 
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
 
 
Для  участі у відборі на 100% стипендію для покриття вартості навчання, МСБ потрібно відповідати вказаним нижче обов’язковим (!) критеріям участі:
  • Наявний/потенційний експортер
  • Підприємство, офіційно зареєстроване в Україні
  • Компанія представляє малий та середній бізнес (від 10 до 250 працівників)
  • Щонайменше 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно зі Статутом)
  • МСП з гарною репутацією
  • Компанія може аргументувати, чому потребує стипендіального покриття вартості навчання
Кількість стипендіальних місць обмежена. Відбір учасників відбуватиметься за результатами розгляду мотиваційних листів та за умови відповідності обов’язковим критеріям відбору.
У програмі може взяти участь не більше двох учасників від однієї компанії.
 
Для підтвердження відповідності критеріям, необхідно зареєструватись на програму та додатково надіслати на електронну адресу: rdayoglu@lvbs.com.ua :
  • Фінансову звітність за останній рік/квартал, видану ДФС України, де зазначено середню кількість працівників, або затвердженій звіт з праці що вказує кількість працівників компанії. Для ФОП – останню декларацію.
  • Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії. Для ФОП – копію реєстрації.
  • Короткий мотиваційний лист з відповідями на три питання:
    – Що спонукало вас обрати цей навчальний курс?
    – Чому саме ви повинні отримати стипендію?
    – Чим унікальний ваш досвід? Як використаєте знання, отримані під час навчання?
Реєстрація триває до 11 листопада.
Про результати відбору буде повідомлено 12-13 листопада.
 
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ
КОНТАКТНА ОСОБА
 
 
Роксолана Дайоглу
Менеджерка програм управлінського розвитку, Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS)

Розробка веб-сайту