Програма складається з чотирьох модулів.
Тривалість кожного модуля – 2-3 дні по 4 години.
Кожен модуль буде містити теоретичну складову та роботу над кейсами або практичні вправи різного формату.
Модуль 1. Стратегія виходу на експорт в умовах розбалансованого ринку (17-18 листопада)
- Helicopter-view світової ситуації внаслідок пандемії та життєстійкість експорту.
- Оцінка експортного потенціалу: чи готова компанія до виходу на нові ринки
- Бізнес-модель для експорту. Помилки, які криза не пробачає
- Розробка експортного плану та стратегії: етапи та інструменти
- Системний підхід до Product development
- Маркетингова стратегія: як виграти за теперішніх обставин?
- Необхідні умови для виходу на експортні ринки
- Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку
- 11 запитань перед виходом на експортні ринки
- Аналіз ринку та вибір країн для виходу: ключові кроки
Модуль 2. Цифровий маркетинг в експортній стратегії (24-25 листопада)
- Аналітика перспективних ринків та зовнішньоеконономічної статистики на основі відкритих джерел інформації
- Суть та переваги digital-маркетингу
- Шлях клієнта в цифрову еру: моделі ZMOT та CDJ
- Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу
- Модель досягнення клієнта в digital: SEE, THINK, DO, CARE by Google
- Базові аналітичні інструменти: Google Analytics, Serpstat, Ahrefs, Similarweb
- KPIs Digital-маркетингу: основні показники ефективності
- Digital-стратегія для В2В і В2С: на що звернути увагу?
- Організація цифрового маркетингу для малого бізнесу
- Правильний партнер в Digital: пошук, взаємодіяти, контроль
Модуль 3. Фінансове планування. Логістика (1-3 грудня)
- Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники
- Фінансовий інтелект: елементи P&L, прибуток та кеш-флоу
- Короткострокове планування та управління фінансовими ризиками в умовах кризи
- Принципи побудови концептуальної фінансової моделі
- Методи прогнозування продажу та ціноутворення для експорту
- Бюджет виходу на експорт та сукупних витрат
- Оцінка інвестиційних проектів та окупність експорту
- Побудова довгострокової моделі під новий проект по виходу на експорт
- Можливості і варіанти перевезень та транспорту. Експедитор і перевізник. Вибір “правильного” партнера для транспортування вантажів
- Організація вигідної взаємодії з постачальниками. Критерії вибору постачальників
- Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт. Нетарифні заходи та види контролю
- Митні формальності для експортних вантажів. Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт
- Правила Інкотермс®2020: коротко про головне. Найпоширеніші помилки і проблеми при неправильному трактуванні і застосуванні правил Інкотермс®
- Умови зовнішньоекономічних контрактів та захист бізнесу компаній-експортерів
- Форс-мажорні обставини в ЗЕД. Впроваджені обмеження на рух товарів в ЄС
Модуль 4. Переговори. Виставки на торгові місії (8-9 грудня)
- План дій для виходу на новий ринок в умовах пандемії
- Міжкультурні поведінкові моделі: що знати та врахувати. Методики подолання бар’єрів
- Пошук партнерів
- Підготовка до виставки та торгової місії: старт міжкультурної комунікації
- Конкурентні переваги бренду: як сформувати унікальну пропозицію для байєра
- Бізнес-переговори: алгоритм успішного переговорного процесу від підготовки до follow-up
- Бізнес-культура та побудова лояльних зв’язків з партнерами
|