Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації виступив організатором семінару для керівників, державних адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, державних реєстраторів, представників органів реєстрації сільських, селищних, міських рад з актуальних питань у сфері надання адміністративних послуг, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб, формування реєстру територіальних громад, який відбувся 24.01.2018 на базі КП «Готельний комплекс «Україна» Житомирської обласної ради.
Метою семінару визначено поширення кращих практик надання адміністративних послуг, інформації про стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг в контексті децентралізації.
Житомирським центром розвитку місцевого самоврядування поінформовано про можливості для розвитку системи надання адміністративних послуг шляхом участі в рамках Програми ЄС «U-LEAD Компонент 2: (початкова фаза)», що є спільною програмою Європейського Союзу та його держав-членів – Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції. Проект впроваджується SALAR / SKL International і спрямований на створення центрів надання адміністративних послуг в об’єднаних територіальних громадах. У планах відкриття: 400 - 600 центрів до кінця 2020 року.
Голова Червоненської об’єднаної територіальної громади Юрій Ящук та керівник ЦНАПу Іршанської об’єднаної територіальної громади Вікторія Будницька передали практичний досвід участі в «Програмі U-LEAD з Європою» для інших територіальних громад.
Заступник директора Департаменту адміністративних послуг, керівник Центру адміністративних послуг "Прозорий офіс" №3 (Старе місто) Вінницької міської ради Василь Мрищук презентував роботу Вінницького центру адміністративних послуг «Прозорий офіс».
Також на семінарі були обговорені наступні питання:
Учасники семінару мали можливість поставити практичні питання представникам обласних установ, зокрема головного територіального управління юстиції, управління ДМС, головного управління Держгеокадастру та отримати відповіді з усіх проблемних питань, а також використати кращі практики в організації роботи в центрах надання адміністративних послуг для покращення якості надання послуг населенню.