НАРАДА З ПИТАННЯ ДОТРИМАННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА ЯКІСНОГО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ

Департаментом агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації 27.09.2018 проведено спільну нараду за участю Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з питання щодо дотримання чинного законодавства та якісного надння адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань.

У ході проведення наради розглянуто результати проведеного моніторингу стану виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 (зі змінами) «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» в частині забезпечення надання у повному обсязі адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань.

На нараді заслухано інформацію представників центрів надання адміністративних послуг Брусилівської та Романівської райдержадміністрацій, як фронт-офісів, щодо дотримання порядку взаємодії з Головним територіальним управлінням юстиції у Житомирській області, як суб’єктом надання зазначених адміністративних послуг, при здійсненні державної реєстрації громадських об’єднань, зокрема, прийомі та видачі документів для державної реєстрації. За підсумками наради керівникам ЦНАПів Брусилівської та Романівської райдержадміністрацій доручено вжити заходів щодо усунення виявлених недоліків у взаємодії з державними реєстраторами Головного територіального управління юстиції у Житомирській області з метою забезпечення доступності, а також підвищення якості надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських об’єднань.

Адміністраторам зазначених центрів надання адміністративних послуг запропонована консультативно-методична допомога з усіх питань, які виникають в роботі щодо дотримання чинного законодавства  України у сфері державної реєстрації громадських об’єднань.


Розробка веб-сайту