Відкрито реєстрацію до участі в ТОРГОВІЙ МІСІЇ ДО ІЗРАЇЛЮ

15 - 17 березня 2020 р.
(м.Тель Авів)
для українських виробників у секторі легкої промисловості
Чому Ізраїль:
  • Економіка Ізраїлю стабільно зростає.
  • На фоні досить високого рівня народжуваності, постійно зростає і загальна кількість ізраїльського населення, середній вік якого - 29,9 років. Частка середнього класу - 27%.
  • Прогнозований середній дохід становитиме 87,3 тис. дол. на одне домогосподарство Ізраїлю в 2023 р. 
  • Україна є географічно та емоційно близькою до Ізраїлю. В Ізраїлі наразі проживає понад 1 млн. вихідців з пострадянських країн. 
  • Загальний обсяг імпорту одягу і взуття Ізраїлю з України зріс більш ніж удвічі протягом п’яти останніх років.
  • Левову частку продукції легкої промисловості Ізраїль все ще імпортує з азійських країн – Китаю, Бангладешу, Туреччини та В’єтнаму. Серед неазійських країн-постачальників одягу до Ізраїлю –  Італію і США.
Участь у Торговій місії до Ізраїлю - це реальна можливість для українських МСБ стати відповідальним та якісним виробником одягу та взуття на замовлення ізраїльських брендів!
Кому це буде корисно:
Компаніям, які готові виробляти продукцію під ізраїльською торговою маркою, з досвідом пошиття:
  • спідньої білизни, домашнього одягу (піжами, комбінації, майки)
  • купальних костюмів,
  • шортів, футболок,
  • спортивного одягу,
  • одягу з трикотажу,
  • жіночих костюмівсуконь, спідниць, брюк, блузок
  • корпоративного одягу,
  • текстильного взуття. 
 
 
Дізнайтеся більше про ринок одягу та взуття Ізраїлю та його можливості для українських виробників >>
Що ви отримаєте:
8 компаній, обраних до бізнес-делегації шляхом конкурсного відбору, отримають:
  • Два дні бізнес-зустрічей з потенційними партнерами в Ізраїлі, заплановані ДВОМА консультантами, - Atid EDI (atid-edi.com/) та Israeli-Ukrainian alliance (iualliance.com/);
  • Приміщення та кейтеринг для проведення В2В зустрічей протягом двох днів; окремий стіл та вішаки для промоції продукції компанії під час В2В;
  • Вивчення трендів та аналіз торгових можливостей на таргетованому ринку за допомогою ізраїльських консультантів;
  • Візити до рітейл мереж Ізраїлю та на підприємства з виробництва продукції легпрому для обміну досвідом.
Вищезазначені послуги фінансуються ЄС у рамках ініціативи EU4Business та реалізуються ЄБРР. 
Орієнтовна програма підготовки до торгової місії:
  • 16 грудня 2019 - 16 січня 2020 – збір заявок на конкурсний відбір до бізнес-делегації торгової місії до Ізраїлю.
  • 22 січня 2020 – індивідуальні співбесіди  з потенційними учасниками місії.
  • 31 січня 2020 – визначення остаточного складу бізнес-делегації від України.
  • 1 лютого - 14 березня – формування програми місії та розкладу В2В зустрічей для кожної окремої української компанії.
  • 26 лютого – практикум з ведення В2В переговорів для учасників місії в Києві.
  • 14 березня – виліт в Тель Авів, Ізраїль.
  • 15-17 березня – робота в рамках Торгової місії в Ізраїлі.
Критерії участі
У конкурсному відборі можуть взяти участь лише компанії, які відповідають наступним обов'язковим критеріям:
  • Компанія є малим або середнім бізнесом - максимум 250 офіційно зареєстрованих співробітників;
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • Мінімум 51% акцій компанії належать громадянам України;
  • Компанія має виробничі потужності;
  • Компанія готова виробляти продукцію під приватну марку;
  • Наявний веб-сайт англійською мовою;
  • Мінімум один учасник місії від компанії вільно володіє англійською мовою;
  • Компанія має хорошу ділову репутацію;
  • Компанія раніше не брала участь у місіях проекту або брала лише один раз.
Делегати від компаній самостійно покривають витрати на квитки, проживання, індивідуальні витрати. Орієнтовна вартість логістичних витрат (переліт по програмі та проживання) складає приблизно 600 євро. 
ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ УЧАСНИКА ТОРГМІСІЇ
Як подати заявку на участь у торгмісії?
Крок 1: Заповнити онлайн-форму заявки. 
Крок 2: Надіслати скан копії документів та фото, які підтверджують відповідність критеріям проекту, на електронну пошту nkarpachova@fsr.org.ua, а саме:  
  • Статут та/або реєстраційний сертифікат, який демонструє кінцевого бенефіціара/бенефіціарів компанії.  Для ФОП – копію реєстрації.
  • Фінансовий звіт за останній рік, виданий ДФС України, або затверджений звіт з праці, - будь-який документ, в якому зазначено середню кількість працівників.
  • Фото, які підтвердять наявність виробничих потужностей, а саме: 
             - 5-6 фото швейного цеху та обладнання,
             - 3-5 фото зразків готової продукції.
  • Англомовний логотип компанії.
Крок 3: Пройти співбесіду з організаторами проекту та ізраїльським бізнес консультантом (англійською мовою).
ЗАПОВНИТИ ЗАЯВКУ УЧАСНИКА ТОРГМІСІЇ
РЕЄСТРАЦІЯ - до 16 січня 2020 року включно.
Торгова місія до Ізраїлю організовується ЄБРРв рамках ініціативи ЄС EU4Business, за інформаційної підтримки Офіс з просування експорту України та Асоціації "Укрлегпром". 
Виникли запитання? 
 
 
Ірина Онікієнко
Організатор торгової місії
Проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.
<td style="font-family: Robo

 

 

 

 

Оголошення

2024-03-05 08:47:11
Об’єкти малої приватизації, які виставлені до продажу на електронних аукціонах в електронній торговій системі
2023-08-22 07:54:37
Mr.
2023-08-22 07:52:08
Mr.
2023-08-22 07:52:03
Mr.
2023-08-22 07:51:59
@@f9fTt

Архів оголошень


© 2024

Департамент агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської облдержадміністрації
10014 м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25 Тел. (0412) 47-38-83 , Тел./Факс (0412) 47-45-78

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше


Розробка веб-сайту