26 травня 2016 року в м. Житомирі пройшов навчально-методичний семінар з представниками виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, що здійснюють реєстрацію і зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.
У заході взяли участь перший заступник голови Житомирської облдержадміністрації Геннадій Дмитренко, перший заступник голови обласної ради Володимир Ширма, директор департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва ОДА Олексій Шатило та начальник управління Державної міграційної служби України в Житомирській області Олександр Радько.
На семінарі були підняті такі основні питання, як:
порядок реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб органами реєстрації сільських, селищних та міських рад;
притягнення до адміністративної відповідальності громадян України за порушення, передбачені законодавством;
порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру;
отримання доступу та використання веб-порталу, призначеного для здійснення органами реєстрації передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру та ін.
Учасники семінару активно задавали спеціалістам ті проблемні питання, з якими вони стикаються у своїй повсякденній роботі.
Довідково:
З 4 квітня 2016 року повноваження у сфері реєстрації/зняття з реєстраційного обліку місця проживання/перебування осіб в Україні делеговані органам місцевого самоврядування (виконавчому органу сільської, селищної або міської ради, сільському голові (у випадку, коли відповідно до закону виконавчий орган не утворено).
Відповідно до статті 11 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» визначено, що Державна Міграційна Служба України контролює дотримання органами реєстрації законодавства з питань реєстрації місця проживання та надає методологічну та технічну допомогу у забезпеченні взаємодії між реєстраторами територіальних громад.