Відбувся тренінг на тему «Психологічна стійкість – складова ефективної комунікації при наданні адміністративних послуг»

25 червня Житомирською обласною військовою адміністрацією спільно з ГО «НУО «Альянс Стійкості»  в рамках програми ментального здоров'я «Ти як?», відбувся тренінг на тему «Психологічна стійкість – складова ефективної комунікації при наданні адміністративних послуг».

        У тренінгу взяли участь понад 50 працівників центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

        Основною метою заходу було навчити працівників ЦНАПів методам збереження психологічної стійкості, що є необхідною умовою для ефективної комунікації з громадянами.

        Тренінг проходив у двох панелях.

        У першій панелі учасники ознайомилися з поняттями стресостійкості та ключовими емоційними проблемами працівників ЦНАПів, а також розглянули алгоритми дій у складних психологічних ситуаціях. Психологиня, тренерка ГО «НУО «АЛЬЯНС СТІЙКОСТІ» Ольга Грищук розповіла, що збереження психологічного балансу є важливим аспектом роботи кожного працівника.

        Учасники також розглянули приклади трансформації досвіду працівників ЦНАПів на основі реальних кейсів.

        У другій панелі менеджер з розвитку та тренер ГО «НУО «АЛЬЯНС СТІЙКОСТІ» Ксенія Лавріна надала практичні методики саморегуляції за технікою EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing).

        Також учасники мали змогу ознайомитися з функціонуванням «Прозорого офісу» Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради.

        Цей захід став важливим кроком на шляху до підвищення ефективності надання адміністративних послуг у Житомирському регіоні, підкреслюючи важливість психологічної підтримки працівників ЦНАПів у складний час.


Розробка веб-сайту