Офіс податкових консультантів у Житомирі. Кваліфікована та доступна консультація

У Головному управлінні ДПС у Житомирській області відкрито новий сервіс – «Офіс податкових консультантів». Це сучасний формат роботи податкової служби, де платники податків зможуть отримати всі необхідні консультації у податковій сфері.

 

Новий сервіс створює можливості для платників податків:

  • отримати індивідуальні консультації висококваліфікованих фахівців;
  • планувати податкові зобов’язання;
  • розуміти та правильно застосовувати норми законодавства;
  • уникнути стресу при підготовці до перевірок та штрафів.

 

Консультації в Офісі надаються за всіма ключовими напрямами податкової діяльності, серед яких:

 

  • оподаткування фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

 

  • оподаткування юридичних осіб;

 

  • зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування;

 

  • використання електронних сервісів та подання звітності;

 

  • надання кваліфікованих електронних довірчих послуг;

 

  • податковий аудит, фактичні перевірки, застосування РРО/ПРРО;

 

  • трансферне ціноутворення;

 

  • погашення податкової заборгованості та ЄСВ;

 

  • контроль за обігом підакцизних товарів;

 

  • податкові спори.

 

Основні принципи роботи: доступність, прозорість, професійність, конфіденційність, неупередженість і безбар’єрність.

 

Адреса та графік роботи Офісу: м. Житомир, майдан Перемоги, 2.  Понеділок – п’ятниця: з 8 год. 30 хв. до 17 год. 00 хв.

 

Обідня перерва: з 12 год. 30 хв. до 13 год. 00 хв.


Розробка веб-сайту