Порядок подання звернень

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян
 
  1. Цей порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті агропромислового розвитку та економічної політики Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Департамент).
  2. Особистий прийом громадян  директором Департаменту  та його заступниками проводиться згідно з графіком, затвердженим наказом директора  Департаменту.
  3. Вхід громадян до приймальної директора  Департаменту  (к. № 209) та заступників  директора  Департаменту   здійснюється за пред'явленням документів, що посвідчують особу.
  4. Попередній запис на особисний прийом громадян  до  директора Департаменту  та його заступників  проводиться особою, відповідальною за ведення  діловодства (к.109)  як за особистим зверненням заявника так і по телефону   (0412-47-45-00).
  5. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом  до  директора Департаменту  та його заступників,  з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення. НЕ допускається  з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
  6. У разі коли порушене громадянином питання вирішитина на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянину може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
  7. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.
  8. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово, протягом терміну визначеного законодавством.
  9. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються особою, відповідальною за ведення діловодства в Департаменті,  в журналі реєстрації звернень громадян (канцелярія к. № 109).

Розробка веб-сайту